tisdag 21 augusti 2012

Tråk-tisdag

Dagens dröm outfits

Men tisdagar är väl tråkiga
Har sagt det förut
Lite meningslösa, långtråkiga
Förstår att det är bara jag som kan ändra detta
Ändra min tisdagsinställning
Får jobba på det

Något annat som borde jobbas på
Är mitt ständiga sötsug
och totalt avsaknad av fysisk aktivitet
Vet att det kan påverka mitt mående
Att dra bort det ena & lägga till det andra
Jag kör liksom helt tvärtom
Adderar & subtraherar tokigt


Har INGEN karaktär
Omöjligt att tacka nej
Belönar mig mer än gärna med onyttigt
Kanske jag får börja lite successivt
För att förebygga ev. chocktillstånd
Men jag börjar i morgon....eller kanske nästa vecka


Snyggt sovrum....
Bild från Pinterest




1 kommentar:

  1. skitsnyggt sovrum!!!
    och så lite brunt på ett hörn :).
    haha, ja nästa vecka blir nog bra.
    kram//jennifer

    SvaraRadera