onsdag 14 november 2012

bestlite & vampyrtider

jag i dessa vampyrtider

Ja det är ju det...vampyrtider
På söndag ska jag se den sista
Av de magiska twilightfilmerna
Jag är helt förhäxad...mest i edward då
Åldersgränsen höjdes, barnen får vara hemma
Men jag ska njuta varenda sekund

Idag hämtade jag hem 2 lampor
Dessa lampor ska hänga över den nya köksbänken

Underbara bestlite
Har två stycken i off-white innan, nu blev dom svarta

Ungefär så här jag tänkt att det ska se ut
Tänk när vi kommit så långt så att de får hängas upp...längtar så

Nu blir det arga snickaren
Blir fascinerad varje avsnitt hur folk kan bo i sådan livsfarlig misär
Hela snickarteamet hade gärna fått komma hem till mitt bo
Göra mina byggfantasier till verklighet på en dag


industrifönster inne....så coolt ( adderas till önskelistan)

Onsdagskväll....fredagen är inom räckhåll
Nuddar lite vid den för att känna att det ska bli så skönt
Med en ledig & lagom inbokad helg


onsdagsmys från pinterest



2 kommentarer:

  1. Snygga lampor!
    Blir spännande att se dem i ert kök sen.
    Kollar "Arga snickaren" med ett öga nu och idag är det väl värre än nånsin...
    Kramisar Suss

    SvaraRadera
  2. Kul med nya lampor och de är ju så fina! Missade arga snickaren, men det är som du säger man fattar inte hur en del folk bor! Jag vill också se sista filmen, men får väl vänta lite1
    kram helena

    SvaraRadera