måndag 26 november 2012

pensionat ester

måndagsmys från pinterest

Tar ett stort kliv in i en ny spännande vecka
Denna veckan möter vi december & första advent med glädje
Packade ner familjen & förflyttade oss till Pensionat Ester igår igen
Idag fylls vårt hus med snickare & ett KviK kök
Hoppas att allt faller på plats & de inte möter motstånd
Vågar inte ens tänka på vad som händer där, håller mig helst borta


Nu har övrig familj åkt på jobb & skola
Kvar ligger jag här som en prinsessa & njuter dagens första kaffe
I bakgrunden pratar mina "vänner" på vakna med the voice
(Martin björk...såg honom på grev turegatan, lika söt live)
Dagens alla måsten känns avlägsna
Drömmer mig hellre tillbaka till Stockholm inlindat i jul



canderade äpplen.....snyggt men är det gott??


mathilde....en av favoriterna



3 kommentarer:

  1. Mathilde är toppen, har jobbat där som butikschef :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Hög mysfaktor!
    Låter som en bra start på veckan!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mathilde är en favvisbutik för mig med! vad skönt att få köket klart, tur ni har en fristad att åka till!
    kram Helena

    SvaraRadera