torsdag 15 november 2012

nystädat & jullängtan



Ok, blunda nu
Du som inte vill ta in julen än
Men det kliar så i mina julfingrar så jag bara måste
Få lägga ut lite bilder som får mitt hjärta att slå
Sådär lite extra snabbt


ingen stjärna är för stor ...dengamlaskolan.blogspot.com


tips till årets inpackning...  thebeidam.tumbir.com


lagom juligt...etxekodeco.blogspot.com

Önskelistor börjar trilla in från barnen
Herrejösses det må nog till ett bankrån eller två
För att klara av dessa listor
Ger dom små hintar att dom kan skruva ner lite på förväntningarna
Fast det är klart...man har rätt att önska sig vad man vill

Blev ruinerad på Åhlens igår
Som vanligt tar allt smink slut samtidigt
Insåg också att min foundation bör få en annan ton
Sommarens solbränna har ju för länge sedan tackat för sig


id bareMinerals är favvon

Nu börjar huset likna rent
Helgen kan komma om den vill
Jag är redo
Svårt att dammsuga när det är mörkt dock
Allt smuts har då gömt sig för dagen
Nu ska jag också gömma mig lite
Under en filt....med min bok


ordning & reda i hallen lövkorgen rymmer cykelhjälmar & udda vantar etc.


min nydammade arbetsplats....som aldrig använts
bloggar helst vågrätt









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar