onsdag 7 november 2012

stars&stripes

Idag klär vi oss i stars&stripes för att hylla Obama (bilder från pinterest)

Ledig idag & jag vet inte var jag ska börja
Ibland när man vill så mycket får man inget gjort, känns det igen?
Solen valde att komma fram och lysa upp min dag ännu mer
Höstväder på sitt bästa

Barnen har för längesedan trampat iväg till sina skolor
Norrmannen är i Danmark
Njuter stillheten i soffan med nybryggt kaffe
Här kan jag sitta länge....


barnen har lämnat sina rum & jag intar frukost i soffan

När dagens obligatoriska plikter är avbockade
Ska jag ägna dagen åt att komma i kapp
Har så många tidningar att plöja igenom för att återskapa storstadsinspiration
Sen ligger tre böcker och väntar på mig
Känner mig så rik

Nu rusar timmarna iväg & snart kommer mina största skatter hem
Det är ju dom som gör mig till billionär



mys&mums från pinterest

1 kommentar:

  1. Ja vet precis hur det är! har massor på agendan, men inte mycket av det blir gjort!
    Ha en skön ledig dag!
    kram Helena

    SvaraRadera