måndag 19 november 2012

önskningar & klotter


adderas till önskelistan från http://www.kyssjohanna.se/

Då har vi klivit in i en ny vecka
Har svårt att förstå att vi snart möter advent
Därför kan det tänkas vara hög tid även för mig
Att börja skriva önskningar till tomten
(Om den norske tomten läser detta
Så pirrar hjärtat spec. för örhängerna & armbandet
längst ner till vänster)

Som synes så är det hög tid att köket rivs ut
Misstänker att det är en liten Lea som varit igång & klottrat här
Enligt planen så ska det  bli klart till advent
Vågar inte ens hoppas...


lite av mitt favvo porslin hemma

Ikväll kommer hustoppen kl. 21
Idag, som alla andra måndagar
Har jag stora förhoppningar på att hålla mig vaken till slutet

Igår hade jag absolut-inga-som-helst-problem
Att hålla mig vaken hela tiden på min date med edward & twilight
Jag satt längst fram & ja, jag drog nog upp medelåldern lite
Nu väntar jag med spänning till de böcker jag läser nu blir till film
50 nyanser-serien
Men kan inte ens i fantasin föreställa mig
Hur en del av scenerna ska spelas in
Men då....då vill jag också sitta på första rad






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar