måndag 5 november 2012

måndag & adventslängtan

Då var vi här igen....hos måndagen
Detta blir för mig en lång vecka då den avslutas med arbetshelg
Så det är bara att ta sats, hålla för näsan & hoppa i, in i vecka 45

Ser på andra bloggar att adventspynt börjar titta fram
Så är det även hos mig, fast bara i smyg
Då vårt kök (förhoppningsvis!!) ska bli nytt innan jul
Borde jag kanske vänta med detta
Men det är ju så kul & gör liksom livet lite lättare

lite av det som inhandlades på min resa

Visst blir man lite glad
När man springer på saker man gillar
På helt oväntade platser ( & dessutom till bra pris)


Hittade dessa servetter i en vanlig mataffär i Oslo
Sensmoralen i detta blir då följande:
 Man ska alltid ha "spanings-ögonen" med sig

Ikväll blir det hustoppen igen på kanal 8 kl. 21
Hallå, vem försöker jag lura...jag får alltid se det på datorn sen
Är allt annat än kvällspigg & speciellt om det är något bra att se på
Då är det oundvikligt att "bara blunda lite"


måndagssnyggt på pinterest




1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har! Jeg fant deg gjennom at en av mine favorittbloggere, Anna-Stina hadde skrevet om deg, og hit til bloggen kommer jeg gjerne igjen!

    Ha en aldeles nydelig tirsdag.

    -klem/kram-

    SvaraRadera