lördag 24 november 2012

Du magiska huvudstad....

favoritfönster.... hos zadig & voltaire

Hemma igen efter att ha besökt magiska Stockholm
Du fängslande stad med lagom puls & frestande utbud
Intet blev jag besviken på dig denna gång heller
Så fint som du hade pyntat dig till jul också

Julklappar inhanlades..kommit långt på listan
Inspiration insöps & lite följde med hem
Kalorier förtärdes....kan det bli bättre?

laktitsmacarons från ladureee....kan nog varit den godaste jag ätit

de danska killarna på j&j vet hur man blandar mumsiga fruktdrinkar

Tog med mig ella & lea på x-factor i gårkväll
De tyckte det var spännande att se på kändisar & vara med på inspelning
Själv blev jag förundrad på resultatet...räknar dom baklänges


ella fick autograf av de söta tjejerna i jem

Idag bjöd Stockholm på regn men vad gör det
När det finns täbycentrum
Måste nog vara sveriges finaste center....har liksom allt
Inside Living, Hollister, Jackie, Gateau, Sephora etc. etc.
Det invigdes idag efter nyöppningen
Man får känslan av ett fint Amerikanskt shoppingmall


inside living....lockade med jul, så massor med fint till hem & garderob



sephora, ett franskt sminkmärke.....som en godisaffär för sminktokiga tjejer

Ikväll blir det blossaglögg & en falkfilm i soffan
Imorgon ska vi fortsätta att tömma köket
På måndag kommer det nya



lite av det som fick följa med hem....som inte var julklapp



5 kommentarer:

  1. Tack för titten så jag hittade hit :) och nej jag kan inte heller förstå hur Malcolm kunde åka ut...galet! stor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Täby centrum har jag aldrig varit i! Vad mysigt ni verkar ha haft det! Skulle vilja ta en tripp dit också innan jul!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ja man blir helt klart sugen på jul nu...

    SvaraRadera
  4. Jamen så najs ni verkar ha haft det både i stan och Täby...shopping blev det också
    det är ju alltid kul:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Oj, så mycket fint det fanns där i Täby Centrum. Det tipset tackar jag för inför kommande tripp uppåt!

    SvaraRadera