lördag 17 november 2012

norrmannens dag


Lördag & jag är så mätt
Firar norrmannen idag
Och han är värd att firas vill jag lova
Väckte honom med skönsång (??), paket & kaffe & kaka
På svenskt vis

Har avnjutit underbar lunch i vacker miljö

detta hus vore en dröm att inreda som eget bo

lunch & tårtbufeet & hon överst till vänster åt för mycket

Nu är födelsedagsbarnet på bandy & sen spelar visst zlatan & psg
Då kan norrmannen ägna sig åt det han gillar
Själv ska jag snart gå in i garderoben & sucka
Blir hämtad om en dryg timme & jag har fortfarande ingen aning
Vad jag ska ha på mig
Att jag är proppmätt & uppsvälld i magen underlättar inte
Så dags att lösa detta ytliga problem
Vem vet, kanske jag hittar några läckra plagg
Som bara hänger där & väntar på mig


lördagsinspiration från pinterest


2 kommentarer:

  1. Men du får ha det så kul i kväll och kläderna blir nog ok vare sig det är nya eller gamla!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Gratulera Norrmannen så mycket:)

    Hoppas det blir en fin kväll//Åsa

    SvaraRadera