torsdag 29 november 2012

Om att tappa andan..


Ibland tappar man andan
Min lilla Ella gjorde så igår
Sprang rätt in i en pall
Stackars liten vän vad rädd hon blev
Själv tappar jag andan av vissa hem
Designern bak By Nord besitter just ett sådant hem








bilder från femina dk

Blir aldrig mätt av dessa bilder
Vill skapa liknande miljöer i mitt bo
Idag har jag julkänsla i kroppen
Undrar om den ska sitta i en månad till
De vita, blöta flingorna som beklär omgivningen
Julmusiken som redan hörs överallt
Att jag har munnen full med skumtomtar
Det gör nog också sitt...


Det vackraste skyltfönster jag skådat...

Jullådan vilar tryggt i garaget
Alltid lika spännande att sedan plocka fram
Finner ju saker man glömt att man köpt
Ser också alltid ett behov att köpa nytt


pynt-tips från http://hemlangtan.com/

Hela familjen är i badhuset
Själv ska jag duscha av mig jobbet
Imorgon är det fredags & det gillas starkt.....

3 kommentarer:

  1. Aj aj inte kul att springa in i en pall!
    Visst är det hemmet fint, vill ha !!
    Ska bli spännande att plocka fram jullådan!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Skyltfönstret är underbart!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Snyggt.
    Och vilket mysigt fönster. Otroligt. Ha, en del kan verkligen skylta läckert.
    Mysig blogg du har.
    Eva

    SvaraRadera