torsdag 22 november 2012

x-factor & shopping

rockig inspiration från pinterest

Torsdagskväll & arbetsveckan har tackat för sig
Välkomnar helgen så ödmjukt med vidöppna armar
Helgen stannar lite längre denna gång
Ska inte arbeta förrän på tisdag

I morgonbitti styr volvon mot Stockholm
Äntligen du underbart vackra huvudstad
Så får jag besöka dig igen
Är nyfiken på att se hur långt julen kommit där
Hoppas på att få ta med mig lite av den hem


Är sugen på lite ringar, underkläder, väst & andra toppar
Ett & annat doftljus får också plats här hemma
Men det är nog klädbegäret som toppar denna gång

Fredagskvällen ska avslutas i Globenannexet med X-factor
När barnen hejar fram sina unga idoler
Får jag dregla lite efter Orup & Andreas
Sarah Dawn Finer skulle visst vara gäst & det låter ju topp

Nu ska jag bli sams med min garderob & försöka hitta något läckert
Att packa ner i storstadsväskan
Sen blir det final i "hela Sverige bakar"
Vilken tur att jag redan ätit så mycket gott idag
Annars ger det programmet mig stort sötsug
Imorgon är det fredag
Då hoppas jag kunna lindra mitt storstads/shoppingsug



2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att åka till Stockholm och se på Xfactor! Shoppa låter ju helt enkelt hur kul som helst också!
    Ha så roligt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har en underbar kväll på X-factor och att det blir "big" shopping imorgon:)

    Kramar Åsa

    SvaraRadera