torsdag 14 februari 2013

alla köpmänns dag

kärlek på pinterest

Alla hjärtans dag
Är det verkligen så
Att det måste finnas en speciell dag
Då vi ska bli påminda om att bry oss lite extra
Om de vi har runt oss
Jag tycker alla dagar ska vara fyllda med hjärtan
Själv uppskattar jag mer att bli sedd en vanlig dag
Kanske när jag förtjänar det & förväntar det minst

Detta betyder inte
Att jag inte har mumsat i mig massor med godishjärtan
På jobbet/på möten etc.
Men vill man vinna MITT hjärta
Gör man inte det på köpmännens dag


det finaste jag har

I morgon omfamnar vi fredagen & helg
Städat bort veckans damm & smuts
Så att fredagsmyset kan starta så fort klockan ringer ut
Mr. migrän har gjort mig sällskap idag med
Men börjar nu sakta blekas bort
Torsdag, alla hjärtas dag
Och idag, så som alla andra dagar
Är jag hjärtans glad för att du besöker mig & mitt hem


kärlek från mig till dig




6 kommentarer:

  1. Håller med dig, ett kommersiellt jippo men måste erkänna att jag blev glad för parfymen idag:) Vi gillar att överaska med småpresenter lite då och då, känns mycket bättre att få något en vanlig torsdag :)
    Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Håller också med! Men jag vill iallafall passa på att tacka alla och få ge mina läsare en extra kram idag!
    Så här kommer ett helt gäng till dig! Hoppas Mr migrän är långt borta nu! Han har besökt mig ett par dagar också, men just nu är han puts väck och jag hoppas inte behöva träffa honom igen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hjärtekramar till dig vännen!

    kram ♥♥♥CC♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Tycker precis som du att det är ett riktigt köpmanstrick, men,men...oftast hänger man på av någon underlig anledning:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Jag håller med... det viktiga är hur man är mot varandra övriga dagar om året också. Vi bryr oss inte om sådana "speiella" dagar speciellt mycket faktiskt. Gott att migränen ger sig nu... jag har ju också som sagt haft påhälsning som heter duga denna gång. Känns bättre nu. Ha en riktigt go kväll!

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin bild på dig och på tjejerna!!
    Visst är det ett kommersiellt jippo och jag håller med dig att visa kärlek och köpa små presenter ska man göra när man vill inte någon speciell dag. Men jag köpte ändå ett litet paket till sönerna...
    Hoppas du slipper mr Migrän nu, kram vännen

    SvaraRadera