fredag 1 februari 2013

arbetshelg & idoler

ett sovrum man aldrig vill lämna (pinterest)

Andra njuter fredagskänslan
Jag skjuter lite på helgen
Men jag lovar dig
När bilen styr hem från jobbet söndag kväll
Ekar det i min lilla svarta
-Nu är det fredagsmys....

Pirrar lite av obehag i magen
Nya kollegor, nya lokaler, nya uppdrag
Men jag kan inte göra mer än mitt bästa
Får hoppas att det duger


Snurrade runt på hm.com igår
Insåg att hm hänger med
Både inom mode & inredning
Nya linnegardiner i grått trycktes hem
Men hade gärna plockat hem lite kläder också







från hm.com

Nu har söta Plura varit på tv igen
I morgon börjar hans nya Pluras kök i Spanien
Enligt Lea ska hon visst få gå på Justins konsert med vipbiljett
För 3000 kr.
För jag har ju faktiskt sett Plura....hmm


tycker att vi är fina ihop....

9 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint från H&M, får nog kolla in webben! Är det du på bilden? Snygg du är, men inte vet jag om du passar med Plura, det är du för snygg för!
    Kram och ha en trevlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ni är jätte fina, tycker dock bilden till höger är ganska mycket snyggare än den till vänster. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Snygga grejer på HM, hoppas vi får se gardinerna på plats. Jamen Plura är charmig men nog ska du ha en riktig hunk :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Får nog spana in H&M... det var ett tag sedan jag var där! Mycket fint finns det tydligen :-) HM nästa! Ha en go fredagskväll!

    SvaraRadera
  5. Var allt detta ifrån HM?! Får nog också klolla lite närmare på dem...

    Ha en fin jobbhelg /TinaTheShed

    SvaraRadera
  6. Tankar lite inspiration från din blogg, måste nog byta gardinerna i sovrummet nu efter 10 år...kram M

    SvaraRadera
  7. Mycket fint du hittat på HM!
    Nytt jobb för dig?
    Ha en fin helg även om du jobbar snygga du, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Åh men så kul -det är ju mitt sovrum :) Fotograferat av världens bästa Hannah Lemholt! Hon skapar magi genom sin kamera...

    SvaraRadera