lördag 23 februari 2013

bullbak & anemoner

fd. tvålflaskor...... nu som vas

Lördag & nu har jästen åkt fram igen
Detta är ett vanligt fenomen här
Har höga tankar om att baka något gott
Fylla frysen med bröd & bullar
(Som den riktiga bullmamman jag intalar mig att jag är)
Men sen stoppar det där
Det är liksom bara jästen som hittar fram
Får se hur det utvecklar sig idag
Än så länge finns det hopp...


vit anemon


lördag hos oss

Tittade in hos Anine Bing`s hemsida idag
Gillar hennes enkla, rockiga stil
Lite för dyrt för min plånbok bara
Men man kan ju få drömma
(sen var det ju det här med namnsdagen)



I kväll blir det Varg -Veumfilm på 7:an
Norsk krim
Måste ju bara bli så
Har ju två norrmän i mitt sällskap denna helg
Fick ett ordentligt påfyll av norska interiörmagasiner igår
Tack, snällaste Anders

gissa vad jag gör i helgen.....klart att jag inte hinner baka

5 kommentarer:

  1. En frys fylld med gott är ju inte fel :-) Så kul med så många bra tidningar! Härlig läsning!

    SvaraRadera
  2. Det ser mysigt ut och baka kan man göra en annan dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Förstår att du inte hinner baka.....det är andra som (läs jag) som använder det om terapi och hinner inte med den roliga tidningshögen som ser väldans så kul ut. Ha en skön kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så snyggt hos er! Gillar verkligen stilen!
    Åh så mycket trevlig läsning du har att se fram emot ;) kram Suss

    SvaraRadera