måndag 4 februari 2013

slutkörd en måndag


Här hänger jag
Totalt slutkörd efter en arbetshelg
Inga ord kan beskriva den helg som passerat
Men om jag skulle prova
Skulle jag få stänga in mig i garderoben efteråt
Eller tvätta tungan med tvål

När jag sent i går kväll ramlade hem
Omfamnades jag av denna bukett
Livet blev liksom lite bättre igen

världens sötaste annika.....tusen,tusen tack

Nu börjar min helg
Ledig i två dagar
Detta tänkte jag fira med med ett tandläkarbesök
(Hur tänkte jag där?)
Men först ljuvlig frukost


världens gottigaste bröd från united bakeries

När jag betalat för mig hos tandläkaren
(hade hellre valt en ring eller sudd)
Ska jag bara vila,vila,vila
Då finner du mig här
Tar med mig ipaden och kollar läget
Vad som hänt i världen sen jag sist var där


min vilohörna

11 kommentarer:

  1. Härlig myshörna som du kan njuta av ledigheten i. Kram M

    SvaraRadera
  2. Alltså tandläkaren är inte kul....roligare saker finns båda att planera och att lägga pengarna på....kram Anette

    SvaraRadera
  3. Njut av din ledighet..:))

    Trevlig kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Usch för tandläkaren, ska dit i morgon!
    Och jag vet att jag har ett hål som ska lagas!
    Skönt att du får vara ledig ett par dagar och vila upp dig!
    kram Helena

    SvaraRadera
  5. känner mig lite likadan....alldeles slutkörd....:)

    Fantstiskt fin vilohörna du hade.

    Pernilla

    SvaraRadera
  6. Haha, första bilden var ju passande :)
    Skönt att du äntligen fått helg! Hoppas du får det skönt i din superfina vilohörna, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart vilohörn! Så inbjudande!
    Njut!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du verkligen får hämta andan på dina lediga dagar. När jag har haft sådana arbetspass så vill jag nästan sätta mig i ett mörkt rum och dra en filt över mig. Ingen ska ta i mig och ingen ska prata med mig.... Men det går över som väl är :)

    Vad är det du jobbar med? Eller har jag frågat det innan? Jag är lite glömsk nämligen...

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Hoppas du har 2 sköna dagar kram Diana

    SvaraRadera
  10. Hoppas det har gått bra hos tandläkaren och att du får vila upp dig dessa dagar!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera