söndag 24 februari 2013

drömkillar då & nu


snyggaste väskan........ja tack!!

Visst har man fått hopp om en vår denna helgen
Inom en relativ snar framtid
Finns den här hos oss
Har nog aldrig förr längtat så


ett lite stycke vår

Min Lea är nu i sjunde himlen
Hon har fått tag på Justin Bieber biljetter
I hennes värld är han kung
Minns själv hur det var
När jag var i hennes ålder
Var jag helt säkert att en dag
Då skulle det att bli Karate Kid och jag
För alltid & alltid


min drömkille när jag var 13

Söndagkväll men jag drar ut lite på helgen
Har den lyxen att vara ledig i morgon också
Nu ska jag titta på min nuvarande drömkille
(ja förutom norrmannen då)
Det blir Pluras kök i Spanien på viaplay


grå/brunt på pinterest


2 kommentarer:

  1. jag har inte fått några vårkänslor alls denna helg. här bara snöar det....men inte är jag bitter....grrr. önskar dig en bra start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Japp nu är jag hemma efter en kväll som kommunssk! vi hade mycket att göra! Nu ska jag snart isäng för att gå på utb på sjukhuset i morgon! Hur gammal måste man vara för att få gå på hans konsert eller är du med? Måste vara en dröm om man har honom som fan!
    Kram helena

    SvaraRadera