torsdag 28 februari 2013

rabens atelier

favoritboots....tyvärr bara strl. 33

Även om jag hela dagen befinner mig bakom bruna tegelväggar
Känner jag att du är där ute
Det märks på allas humör
När jag sedan släpps ut märker jag hur du smält bort mer snö
Vår, jag gillar dig så snälla stanna kvar nu



skönaste handuken köpt på http://www.rabensatelier.com/

För ett par år sedan
Besökte jag Rabens Atelier på Vesterbro i Köpenhamn
Så mycket fint i en supercool lokal
"Råkade" snegla in i deras personalrum
Det var aningens mer inspirerande än det på mitt jobb


personalmatsal.......jo man tackar

Det planeras ett Köpenhamnbesök i sommar
Då är det stor risk att jag cyklar förbi igen
För just cykla är toppen när man är i Köpenhamn
Och de flesta hotell hyr ut cyklar
Men fram till dess njuter jag deras webshop




Nu ska jag snart gråta till Sofias änglar
För det finns väl inget snyftigare program
I morgon ska jag omfamna fredagen
Och det gråter jag inte alls över.....



4 kommentarer:

  1. Nä inte gråter vi en fredag inte....Danskar kan dom, det har jag alltid sagt. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vår & Fredag...bättre kan det inte bli:)

    Fin kväll/Åsa

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med Köpenhamn i sommar! härligt med fredag, tyvärr jobbar jag lördagmorgon, men men!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Danmark inspirerar alltid :-) Riktigt kul att komma dit! Den där personalmatsalen... WOW!! Vilken arbetsplats! Ha en riktigt go fredag!

    SvaraRadera