tisdag 19 februari 2013

pinterest & choklad


Läser jag meningen ovan om & om igen
Som ett mantra
Så blir det kanske verklighet
Har nog aldrig trånat så efter våren
Värmande strålar i ansiktet
Vårskorna som trampar omkring på barmark
Och en bil som slipper att skrapas fram varje morgon
Vår, du kan komma nu
Vi börjar tröttna kraftigt här!!

onsdagsgillas på pinterest

Endel spelar spel på sina iphones
Andra gör inlägg på FB.
Själv hälsar jag på hos pinterest
Denna bibel av vackra bilder
Speciellt precis innan jag ska hem från jobbet
När jag måste varva ner
Då tittar jag ofta på bilder på choklad
Det har nästan blivit en rutin

Vill varna känsliga, chokladsugna läsare nu....


choklad på pinterest

Tisdag, fortfarande veckans mest meningslösa dag
Lämnar oss snart & onsdag klingar så mycket bättre
Nu blir det lite varmchoklad för att stilla mitt sötsug



......nästan lite för desperat?!



7 kommentarer:

  1. Jag hade inte gråtit alls om det hade blivit lite varmare och snön bara precis försvann NU. Så jag håller med dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Det var just så jag kände när jag bokade min resa..
    Herregud det kändes som om jag inte mindes varma vindar och solen längre..

    kram på dig

    SvaraRadera
  3. Håller med!

    Mmm så gott det ser ut..:-)

    Trevlig onsdag till dig
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Vilken som helst av chokladkakorna kan passa till fikat i eftermiddag!

    SvaraRadera
  5. Gaahhh, måste du fresta med chokladbilder, få bli en biskvi till kaffet nu. Har fått liite sol på näsan idag så ljuvligt, men isande vindar gjorde att jag snabbt gick in igen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Jamen preciiiiis, håller med dig om allt :)
    Finfina bilder
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Yes nu får banne mig våren komma! Och jag älskar och kolla runt på pinterest också!
    Kramiz Helena

    SvaraRadera