söndag 10 februari 2013

söndagsfrukost & artilleriet

söndagsfrukost (med godaste marmeladen från nicolas vahé)

Godmorgon du snöiga vinterdag
Visst är du vacker men jag gillar dig bättre klädd i vår
Undrar vad du har att bjuda på
Familjen lyckades inte bli enig runt köksbordet
Barnen vill till närmaste köpcentra
Jag vill gå långpromenad
Norrmannen pratar om skridskor & bowling
Tar nog en kopp kaffe till....


Dessa populära tavlor
Har nu hittat den med San Franciscomotiv
Älskar den staden där jag bott i ett par omgångar
Och som alltid kommer kännas som lite hemma

Fina artilleriet i göteborg
Gjorde ett besök där förra sommaren
Om jag hade obegränsat med pengar
Hade jag lätt klickat hem följande från deras webbutik
Nu får jag bara tråna i fantasin


(hjärtat....den där mattan hade passat hos dig!?)



Missade hela melodifestivalen igår
Vi satt kvar & pratade med våra gäster runt matbordet i stället
Misstänker att det samtalet hade högre kvalitet
Men kanske jag tar en titt
På svt play







5 kommentarer:

  1. Spännande smak på marmeladen. Hoppas ni kommer överens om dagen. Ha en skön söndag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Butiken ligger ju i min stad, det blir ofta besök. Det finns mycket fint där...
    Har inte kollat något av programmen, det finns mycket roligare saker att göra enligt mig!

    kram

    SvaraRadera
  3. Fina saker på Artelleriet, tittar in där ibland men det är lite dyra saker jag vill ha. Vem vet, en vacker dag kanske man kan slå till :)
    Hoppas ni fick en fin dag trots lite delade meningar, brukar ju ordna sig
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Artilleriet är ju en fantastisk butik och obegränsat med pengar där hade varit gött!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Fina saker på Artelleriet kramis Diana

    SvaraRadera