tisdag 26 februari 2013

singh & glamour


Ibland kliver man bara rätt in i de där hemmen
Som gör en helt stum
Man vill bara slänga sig i soffan & hänga där hela kvällen
Packa sin väska & flytta in på en gång
Amelia Widell har fotat ett sådant hem
Som får mig att tappa andan...






Lägenheten tillhör Malin Singh
En kreativ själ som jobbar med mode



malin singh herself......vacker som få

Snart knyts denna tisdagssäck igen
Fylld med vansinnigt stressigt jobb
Läxläsning, hushållsarbete & föräldramöte
Totalt avsaknad av GLAMOUR
Har faktiskt allt för lite glamour i min vardag just nu
Det måste bli ändring på det....genast


gamla bilder från malins hem som var med i mama



3 kommentarer:

  1. Jättefint hem men det slår inte ditt, jag kan flytta in omgående :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Dit hade jag mer än gärna kommit med min troslåda för att bo...Vissa får bara till det, andra (jag) försöker tappert..... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ditt hem är super Mia :)) där får jag min inspiration. Men håller med om att vi har för lite glamour i livet trots Mellofesten i lördags.

    SvaraRadera