måndag 18 februari 2013

hotellfrukost & isterband

ny ikeahylla på plats

Vardagen är hos oss igen
Bara att hoppa på karusellen
Hoppas att den kan snurra lite saktare nu framöver
Och gärna åt rätt håll

Åkte vägen om Ikea igår
Hittade dessa tavel-listor för 35 kr.
Syftet med besöket var att köpa en gardinvajer
(Gillar det mer än gardinstänger)


 ellas nya gardin ...i linne från hm.home


så glad blev hon ...min lilla

Och fixar man i den enas rum
Måste man tydligen fixa i den andras
För att undvika världskatastrof av rang


leas nystylade hörna

Precis ätit stuvade makaroner & isterband
Så enkelt & så gott
Efter hotellfrukosten igår
Var jag mätt nästan hela dagen
Lyckas alltid att ta lite för mycket
Men hur ska man kunna välja....


hur tänkte jag här??










6 kommentarer:

  1. Ja men hotell frukost måste man plocka till sig massor, fast man inte orkar sen! Vad söt hon är lilltjejen! Och vad fina rum de har!
    Hoppas också att det ska bli lite lugnare, fast inte för lugnt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag tror du tänkte att allt såg gott ut och att allt ska provas....så brukar jag tänka. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Kul med nytt! Så fint det blev hos tjejerna!
    Viktigt att det blir lika ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Så snyggt du har fixat det!!!! Hotellfrukost... mmmm! Man vill ju smaka på allt :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Det var ett par snygga hörnor!
    Hotellfrulle, det är gott det!!

    kram

    SvaraRadera
  6. Hotellfrukost måste man äta mycket av, det är bara det bästa. Sötaste tjejen o vilka fina rum de har. Kramisar Tina

    SvaraRadera