måndag 25 februari 2013

med vårskor på fötterna...

godmorgon i vårt vardagsrum

Det var det där med lediga förmiddagar
När barnen glatt gått till skolan
Att då åter få inta vågrätt läge
Idag med sällskap med alltid så snygga Martin Björk på Vakna
(och de magiska svarta dropparna)
Det är vardagslyx för mig

nyvaket i köket

Nu när våren gjorde sig påmind igår
Och det snart är tid för mig att kliva ur mina Uggs
Kommer den naturliga följdfrågan
Vad ska fötterna kläs med i vår
När barmarken visar sig
Och gatorna fortfarnade är täckta med grus







Av dessa 6 är nog den högst upp till vänster min favorit
Men det var det här med att prova
Skor måste liksom sitta skönt
Och får, enligt mig, gärna vara lite rockiga

måndags sanning

8 kommentarer:

  1. Så härligt med morgnar när man bara kan ta det lugnt! En kopp kaffe och vakna till :-) Så fint ni har det i vardagsrummet!

    Stövlarna längst ner till vänster gillar jag skarpt!! Fräcka! Tack för tipset, de måste jag spana in!

    SvaraRadera
  2. Det var många snyggingar du hittade där till fossingarna....Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har, härliga bilder. Dojorna på tredje bilden är min favorit :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint ni har det, skönt det lät med din vardagslyx:)

    Vårskor...åh va fint det låter...längtar dit:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Så många fina boots och skor. Blir riktigt sugen på att shoppa. Extra mycket dessutom då det är fint väder och solen skiner, kan det vara våren på gång tro?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Eftersom skor är min svaghet o passion kan jjag inte välja, vill som vanligt ha allihop. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Superfint hemma hos dig! Och du jag vill ha de där skorna till vänster från tintinstyle!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Ja, fötterna behöver något nytt :) kram Diana

    SvaraRadera