onsdag 13 februari 2013

sjuk sjuksköterska i en sjuk värld

min kompis i köket

Inte helt oväntat men ändå så ovälkommen
Dök han upp idag, Mr Migrän
Stress blandat med dålig sömn, då ser han sin chans
Att träda fram & påminna mig om att coola ner
För visst är det en han...migränen
Nu får vi samsas ett tag för han brukar hänga i
Dämpar dock hans framträdande med tabletter
Hurra för att sådana finnes




Har beställt Naja Munthers nya bok
Väntar nu med spänning på att den ska ramla ner i lådan
Bara älskar hennes stil




från fashionable living

Nu har min älskade lilla10 åring
Kokat kaffe till sin soffliggande moder
Hon är min privata sjuksköterska
Trots att jag avråder tjejerna å det starkaste
 Att gå i mitt fotspår
För att arbeta med människor
I det samhälle vi lever i idag
Där man måste vara rik/snygg/frisk
Det leder bara till frustration
Och gör mig så vansinnigt mörkrädd för framtiden....





såå fint på pinterest

dagens sanning


10 kommentarer:

  1. Helt sjukt ;D Krya på dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Usch då! Krya på dig och skicka den där herrn på dörren illa kvickt! :)

    SvaraRadera
  3. Krya på dig kära vän <3

    Dansfröken

    SvaraRadera
  4. Krya på dig kära vän <3

    Dansfröken

    SvaraRadera
  5. Men fy då! Migrän verkar hemskt men skönt att du har en egen sköterska ;)
    Fina bilder som vanligt, gillar den sista :) Stor kram o krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Fy för migrän skickar över en stor kram Diana

    SvaraRadera
  7. Det är inte lätt det här, förstår vad du menar...
    Hoppas innerligt att huvudpinan gett sig nu, det lät inget vidare!

    Happy Valentine kram!

    SvaraRadera
  8. Krya på dig vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera