onsdag 6 februari 2013

onsdag & mitt i veckan


Onsdag & om jag ställer mig på tå
Så skymtar jag en helg därborta
En arbetsfri sådan också.....

Norrmannen kom inte hem tomhänt från Stockholm igår
Nu kan jag njuta mina fiber-lakrits
Men av egen erfarenhet
Avråder jag å det starkaste att förtära en hel påse i ett nafs
Detta har nämligen en stark laxerande effekt

favvolakrits & ny cocoa powder

många sidors norskmys

Nu ska det köras till dans
Förhöras engelska & andra vardagssysslor
Sedan blir det mia på grötö ikväll
Onsdagkväll & livet känns ok

Såg nu att det är fotbollslandskamp ikväll på fyran
Får dom göra så
Ställa in andra program
Som om alla skulle gilla att titta på fotboll
Nej nu ska jag protestera stort!!!!









4 kommentarer:

  1. Jag är ingen lakrits-fantast men laxerande godis skulle behövas ibland :)Den tidningen skulle jag vilja ha som kvällsläsning!
    Här är det helt ok att det inte blir andra program utan fotboll ;) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Måste prova deras lakrits, eftersom jag älskar lakrits!!
    Mysig tidning den har jag aldrig sett tror jag!
    Den här fotbollsmatchen är väl väldigt speciell, med både Messi och zlatan i Sverige!
    Jaa visst blev man sugen att snart få se filmen om mr grey!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag måste prova den lakritsen, laxerande Ja jag måste prova. Godare med lakrits än katrinplommon :) Ha en fortsatt bra kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken go påse, den kan du skicka ner lite av, hihi!
    Lakrits är min grej!

    kraam

    SvaraRadera