torsdag 21 februari 2013

välkommen du sköna helg


Torsdag & jag har redan tagit helg
Hela kroppen ropar hurra
Och välkomnar fyra dagars ledigt
Med fanfar & ballonger

Tog en besök på biskopsgårdens hemsida
Plockade ihop lite vårkläder
Som jag gärna hade hämtat hem
(jag har ju faktiskt namnsdag nästa vecka )
Det hade passat finfint att möta våren i detta

är det någon mer som känner igen sig??

Har nu dansat runt hela huset med dammsugaren
Kändes nästan som ett litet träningspass
Så att jag kan njuta min ledighet till max
Ska börja med att sova tills jag vaknar
Sen blir det nog torget för att köpa lite gott & blommor till helgen
Och bara ha ledigt


så vansinnigt sugen på lakritsmacarons





4 kommentarer:

  1. Ha en underbar och välförtjänt ledighet

    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar ledighet. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Men nu blir jag lite avis på dig! Skönt med helg redan nu! Mycket snyggt Biskopsgården, förstår att det var svårt att inte klicka hem nåt där och vi har ju nästan aldrig nåt att ta på oss ;)
    Ha en härlig semesterfredag, kram kram

    SvaraRadera
  4. Lakrits, mmmm! Men nu kan jag stå i en kakbutik utan att köpa faktiskt.
    Bara några timmar för mig idag, sedan är det HELG!

    kram på dig

    SvaraRadera