tisdag 5 februari 2013

lakrits & hiss el. diss



Jo nu är tisdagen med oss
Ledig men har en sjuk tjej hos mig
Dagens små planer får ställas in
Det får bli tvmys & varmchoklad i stället

Norrmannen är i Stockholm
Han har precis fått en liten beställning
-Om du kanske råkar gå förbi Pub
-Så är jag vansinnigt sugen på Voltaires fiberlakrits
-Vet att den säljs på NK´s mataffär
-Bara om du råkar plösligt gå förbi & har tid
(sen kan du ta hem allt från Zadig & Voltaire också)


ny bräda från nicolas vahé

Jag som många andra av mitt kön
Är vansinnigt svag för väskor & plånböcker
Måste limma fast händerna i fickorna ibland
För att inte samlingen hemma ska utökas brutalt 
Det fiffiga är att man kan byta mellan de man har
Just nu gör dessa mig sällskap



mina gamla följeslagare

Döskallar ja, jag gillar det
I lagom mängd & på rätt sätt
Hittade denna blus i garderoben
Använd endast en gång
Osäker på om det är en hiss eller diss

hiss eller diss??

Nu ska jag pussa lite på min sjukling
Jag som fick väl godkänt hos tandläkaren igår
(och blev 580 kr. fattigare)
Tisdag och ikväll kommer norrmannen hem
Vem vet....kanske har han min favvo lakrits med sig......


gillas på pinterest

6 kommentarer:

  1. Jag är nog udda för jag kan hålla fingrarna i styr, när det gäller väskor. Men armband däremot...
    Vet inte vad jag tycker om dödskallarna, tycker det är snyggt på andra men inte mig. Men pärontårtan ser hur läcker ut som helst!

    kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin bräda! :)

    http://fannyhenricson.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Superdupersnygg väska, tycker nog tröjan är en hiss :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Hiss tycker jag:) och fiberlakritsen är ju så god, har sån tur att vår mataffär säljer den här, köper gärna med mig hem varochvarannan dag:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Jag gillar ju också döskallar så jag tycker den är snygg. Plånboken, var kommer den ifrån.....supersnygg. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Älskar väska och plånbok. Färgerna är fantastiska :)

    Synd att tandläkaren tar pengarna bara...

    SvaraRadera