fredag 22 februari 2013

hurra för lediga fredagar

min rockiga kudde

Godmorgon du sköna lediga fredag
Efter att ha vinkat av norrmannen & barnen
Dök jag ner i soffan
Tog med mig en kopp kaffe i farten
Så här ligger jag nu
Med morgon-tv som sällskap
Och tycker att livet är ganska ok


renbäddat idag



stora taklampan i plåt....fynd från blocket

Det blir lunch hos min ömma moder idag
Kommer man någonsin bli för gammal
För att tycka att mammas mat är bäst
Tvivlar på det

Men först ett besök på torg & ica
Fylla kylen till fredagsmys
Förbereda norgebesöket som anländer idag

Det blir en fredagshälsning från pinterest också
....förstås














6 kommentarer:

  1. Riktigt fredagssnyggt!! Rockkudden får gärna hamna här i min soffa också :-) Kanonfin! Ha en go helg!

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du har en helt underbar fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Låter precis som min ganska lugna lediga fredag...skönt:)

    Hoppas kvällen blir fin//Åsa

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag! Rockkudden får gärna ligga i men soffa :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt med ledig dag o lite egentid! Så fint i ert sovrum!! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Lediga fredagar tycker jag låter toppen :) kram Diana

    SvaraRadera