torsdag 26 juli 2012

husdrömmar

Åter igen en magisk dag
Slutade lite tidigare
Norrmannen tog ledigt
Packade ner mat & barn
Sedan styrde båten oss till en ny ö
Hittar alltid nya platser där vi säger
Denna ön ska vi komma ihåg, den är bäst hittills
Nu är vi hemma igen
Känner i huden & hela kroppen att jag har varit på sjön
Gillar den känslan


vosgesparis.blogspot.se
Såg livsnjutaren Ernst på TV
Vad är det för unikt hus han hittat nu?
Någon gång vill jag också bo i ett hus med
metervis takhöjd, industriella fönster & råa & oväntade material...

homedesigning.tumbir.com

aprilandmaystudio.blogspot.gr

agapedesign.it

ideastosteal.com
Sitter nu i ett 90-tals hus
där man måste jobba för varje centimeter,
där man inte får något gratis
En utmaning som jag kanske tycker om
Men jag hade hellre haft en bättre grund
att utgå ifrån
Nu får jag bara skapa det bästa från de försättningar som finns
I vårt lilla hus
I ett hus från 90-talet där det nu bjuds på sen kvällsmat






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar