fredag 20 juli 2012

fredagskväll

Fredagskväll
Räkor & rosé

Iklädd mysisar 
Men vore det party hade jag kunnat tänka mig ovanstående outfits
Coolt att blanda det enkla med det glittrande
Det slitna med siden

Ljusen brinner, några doftar extra gott
Är svag för doftljus
Två nya ljus från HM är på väg hem hit
HM som lanserat ny HM Home Kids
Har ju inga småbarn men ändå..

Har beställt snuttefiltarna
Går nog utmärkt att använda som duk

Leopardmönstrade tvättlappar
Ja, de måste man ju bara ha

bilder från Pinterest & HM 

Hoppas på att plåtskåpet kan flytta in ikväll
Så efterlängtat, så nymålat
Har gjort plats till det
Så välkommen ska du vara kära skåp
Norrmannen tycker det luktar för stark målarfärg
Vad gör väl det...då kanske man sover bättre

Fredagskväll
Sitter nu vid min "nya" datorplats
Det luktar gott i mitt hus
Är det doftljusen eller kanske rosé vinet
Som jag så lyckat spillde ut på golvet

Fredagskväll
Får jag lov att önska dig en trevlig helg....

Psst....plåtskåpet är nu på plats & ja, det luktar målarfärg
men fint blev det...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar