tisdag 10 juli 2012

underbara Stockholm

Stockholm, du tog mig med storm igen, visade fram det finaste av dig.
Du har så mycket att bjuda på så nu ligger jag här överfylld med inspiration....och fruktansvärt ont i mina fötter.
Både norrmannen & jag inhandlade varsin T-shirt på Zadig & Voltaire

Drack kaffe på Snickarebacken 7

Hittade härliga miljöer som gömmer sig överallt, här på Sturegallerian

Gillar att gå bakgator, där inte alla andra går

Fotografiska är värt ett besök. Inte minst för deras restauranger.
Där serverades bla. jordgubbar & mjölk
Boqueria på Jakobsbergsgatan. Där åt vi tapas i går kväll, helt magiskt gott!!! Så urban, cool miljö
Här är jag & min nya långa bekantskap, & jag som tycker att jag blir för lång med klackar... 

Älskar att bara vara där & andas in storstaden, se på alla människor som vågar vara sig själva, njuta av kreativiteten & nytänkandet.
Men älskar också att komma hem till två skatter som möter oss på perronger, kastar sig runt halsen som om vi varit borta i flera månader...
Man behöver det där, att vara ifrån varandra, längta & sedan träffas igen.
Man behöver också bara vara, utan barn , bara norrmannen & jag.
Nu ska jag försöka sova.....med Stockholm i mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar