onsdag 18 juli 2012

bröd & vatten

Tre arbetsdagar avklarade
Saker börjar falla på plats, hjärncellerna intagit sina positioner igen
All uppdatering är utförd
Känns som läget är under kontroll igen
Så gillar jag att ha det...under kontroll alltså
Kanske gillar det lite för mycket för mitt eget bästa

Har varit runt på en liten shoppingtur, på nätet....i fantasin
Vill du hänga med, dessa varor var förstås inte på rea, det lyckas jag alltid undvika








Måste avsluta med en grå t-shirt...


När man inte lever ensam är det lite svårare
att motivera att leva på bröd & vatten för att pengarna gått åt annat håll
Annat var det när jag bodde själv...

Min yngsta lilla skatt, Ella, vill ha hjälp med att ommöblera på sitt rum.
Ska hon också börja nu.....tror att norrmannen skaffar sig ett tillflyktsrum snart
Men idag när han kommer hem från jobbet får han gärna förflytta sig till garaget
för att måla färdigt plåtskåpet. Det gick åt förmycket spray så det blev till att ta fram penseln
Plåtskåpet där orange & hästskit bara är ett minne blott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar