lördag 28 juli 2012

garderobstankar

Lördagmorgon & nyvaken
Kroppen skriker efter kaffe för att vakna upp helt
Hade en härlig kväll med vänner i går
Skrattade så sminket smetades ut
Men vad gör väl det
Vet inte om det var vinet eller värmen
Men vi var nog alla lite extra fnittriga
Här satt vi tills myggorna & kylan började ta överhand
Usel bildkvalite, jag vet...måste nog skaffa Iphone 4s
Man vill kunna fånga Det
Fånga känslan hur mysigt man har det just då
Det kan nog inte en enda kamera göra
Det får man fånga inom sig & lagra i en speciell låda

Idag åker våra vänner från Wien hem igen
Vi träffas intensivt de veckor dom är här
Sen blir det så tomt när dom försvinner...saknar er redan

Hade tänkt båttur idag
Sen ändrade sig vädret & ville inte följa med
Nu ska det bli allt från moln till åska
Åskan skrämmer mig
Då stänger jag helst in mig i min garderob
Där sorterar jag då allt efter färg tills åskan åkt hem igen

Borde nog trycka hem lite nya kläder
Så jag har något mer att sortera...när åskan kommer



De tre nedersta bilderna från Pinterest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar