fredag 27 juli 2012

Please Please

Äntligen har please-jeansen kommit åter i butiken
Tryckte hem ett par i denna färgen
Satin, grå...kommer nog att bäras flitigt

Helgen är hos oss igen
Och den tycker vi om
Den inleds ikväll hos kära vänner
Solen är visst också bjuden & har tackat ja
Det blir grill...förstås
Borde påbörjat min makeover inför fest
Nagellacket måste bara torka
Kaffet är inte uppdruckit
Hur ska man klä sig i till kvällen
Ska vi ta cykel eller bil
Tankarna är många & sanningen är den
Går jag inte in i duschen nu jobbar jag fram en kraftig försening
Och att komma försent är något jag aldrig gör




Bilder från Pinterest
Klädförslag för kvällen....ja, det skulle kunna varit läckert
Men det blir nog jeans & grå t-shirt
Fredagkvällen är här & bums in i duschen med mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar