söndag 8 juli 2012

regnig söndag..

Nej vad hände här...vi skulle ju ha sol idag.
Fortsätter med utomhus drömmar. Ibland fantiserar vi om att skaffa pool. Då måste vi först hugga ner en massa träd...kottar & barr i pool är varken skönt eller snyggt.
En kvadratisk, smal pool...sådär lagom lång. Att fantisera/dagdrömma kostar inget...
Nu ska jag laga mat i mitt nya kök (i fantasin då)

Och servera den här ute (i fantasin då också )

bilder från style-files

Men i morgon tar tåget mig & norrmannen till Stockholm, & det är ingen fantasi.

Det ska bli varmt i våran huvudstad i morgon. Då kommer det där återkommande problemet....hur man ska klä sig. Ska gå in i garderoben nu för att se om jag kan hitta på en lösning. Något enkelt, svalt som sitter bra på mig, det är faktiskt inget lätt problem att lösa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar