söndag 1 juli 2012

soft söndag..

Vart tog lördagen vägen? Landade på Landvetter kl. 02.00. Norrmannen körde oss sen hemåt. Jag tänkte att jag skulle hålla honom sällskap och vara vaken hela tiden. Det gick väl sådär tror jag, eller så har dom krympt vägen för det gick overkligt fort...
Tog oss igenom lördagen halvt sovande. Hann med det viktigaste som tvätt, gräsmatta & att hämta våra djupt saknade små varelser.

                 Nu ska vi njuta dessa två semesterveckor vi har kvar med att göra ovanstående
Tvättmaskinen skriker på mig igen, ja det är ju skönt att den finns, hade varit tungt med tvättbräda å hink.

Men först ska dagens första kopp drickas..........dessa underbara droppar jag ej kan vara utan.

1 kommentar:

  1. Tack snälla du för dina otroligt kloka ord. hoppas du har rätt :).
    men allvarligt. hur kan man överväga fler än två barn :)?
    hoppas ni fått sova ut!
    stor kram/jennifer

    SvaraRadera