måndag 16 juli 2012

kastat av..

Kastat av mig skorna & duschat bort första arbetsdagen
Klarade av att komma upp i tid
Tröttheten kommer nog & knackar på senare
Ute känns det som höst när inte solens små strålar hittar fram
Men kalendern rättar mig, ok vi är mitt i sommaren
Många har ju precis avnjutit sin första semesterdag
Butikerna rear ut våren & sommarens kläder
Jag. som ofta går åt fel håll, väntar på att höstkläderna ska packas upp

bilder från Pinterest

Till hösten får gärna ett par Please-jeans till få flytta in hos mig 
Och mycket annat fint oxå...härliga koftor & grå t-shirts
Den äldsta skatten, Lea, vill nu visa mig coola skal till Iphone 4s
Och norrmannen, han har sprayat ett plåtskåp som varit orange & luktat hästskit

Psssst...har ni hört att TV-serien Dallas ska börja igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar