lördag 14 juli 2012

frukost i sängen...


Det finns små saker som gör mig sådär lycklig i magen...
Att få frukost/kaffe på sängen.
Att hitta min säng bäddad & med kuddarna på "rätt sätt"
Att få tvätten färdigvikt & utdelad till rätt garderob
Att någon masserar min alltid så ömma nacke & rygg
Att få erbjudande om en shoppingtur, då helst där utbudet frestar mig
bilder från Pinterest
Att få kramar & kärlek, speciellt när jag förtjänar det minst...

Att min säng nu är belägrad av en norrman, 2 skatter & två små varelser som närsomhelst kan göra sina behov samtidigt som jag försöker skriva detta inlägg & dricka kaffe....ja, det är också lycka!!!

1 kommentar:

  1. Annars får man göra som jag - gå upp först av alla, städa bort resterna efter gårdagens grillfest, sätta på kaffe och duka fram frukost med jordgubbar....Väcka min latino och två trötta barn =) Suck !!!!

    SvaraRadera