fredag 1 mars 2013

karaktärslös i linne

vår på pinterest

Härliga helg är här
Firar med lite gott rött
Samtidigt som det bakas tårta & cupcakes
I morgon ska det bli kalas i vårt hus
Lea som fyller tonåring nästa vecka ska firas
Och hon vill ha kalas ihop med mormor som fyller i morgon
Sen dom träffades för första gång för 13 år sedan
Har det varit något alldeles speciellt mellan dom
Lea & mormor

söta jordgubbar som ska pynta cupcakesen

På helgerna ska man unna sig något extra gott
Men för mig är det visst helg varje dag
Har totalt avsaknad av karaktär
Hittar säckvis med ursäkter för belöning
Detta i kombination att jag inte gillar att träna
Blir en enkel addition
Inför varje vår vill jag ha förändring
Vill så gärna vara läcker i linne
Men nästa vecka då, då ska jag skärpa mig
Yes....sure?!
Men nu ska jag vispa grädde


linne från buddha


linne från zadig & voltaire








4 kommentarer:

  1. Jag tränar ju men behöver komma ut mer. Vad tror du om gemensamma vårpromenader:))

    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  2. Det låter kanon...behöver någon som boktavligt drar ut mig!!!! Krams m

    SvaraRadera
  3. Snygga linnen!
    Så gott med godis men jag försöker låta bli ;) men det blev efterrätt med grädde o bär :)
    En vovve i huset kanske då kommer man ut ;) kram vännen

    SvaraRadera
  4. Oj oj vad mycket vi har gemensamt.... :) kram Anette

    SvaraRadera