tisdag 11 september 2012

5000 hurra


Idag är en bra dag
Tisdag till trots
Noterade att bloggen haft över 5000 besök
De snart 4 månader
Den har existerat
Om Du visste vad detta
gör mig genuint glad
Ger mig säckvis med inspiration att fortsätta

5000 besökare är ju vad vissa bloggar har per dag
Ja, jag vet
Men för mig känns det stort
Har länge besökt andras
Velat fram & tillbaka sen blev den verklighet

När man som jag har ett jobb
Där kreativiteten & mitt riktiga jag
Inte får ta plats
Är detta ett forum för mig
Att få drömma & fantisera

Nu tar jag på mig festkläderna
(läs mysisar +t-shirt)
Och firar hela natten lång
Hoppas att Du följer med mig vidare
I min vardags-karusell
Krams Maria

Bilder från Pinterest



2 kommentarer:

  1. Åh va glad man blir av så fina siffror!!! :) keep up the good work!!

    SvaraRadera