tisdag 25 september 2012

ostbågar & drömmar...

dagens drömoutfit från pinterest

Jo tack, förkylningen följde med mig idag också
Maxdos Ipren & sedan till jobbet
Smet undan en stund för att klämma på Missonikläder
De som jag spanat in fanns inte med, just my luck
Köpte leggings till Ella men de var för små
Vilket jag borde förstått när jag köpte flera nummer försmå
Efter lunch orkade inte min kära kollega med mig längre
Mig & mitt snörvlande & gnällande
Utan lät mig snällt åka hem i min "lilla svart"

Är ledig nu ett par dagar
Innan helgarbete hägrar
Var som sagt medbjuden till Köpenhamn
Men ibland går det inte riktigt som man vill.....


Ikväll blir det nog att hyra film
Inget annat sevärt på tv & fortfarande boklös
Ringde norrmannen & bad honom köpa hem ostbågar
Har hört att just det ska  vara otroligt bra mot förkylningar

en dagens hos mig

Har inte kommit längre med köksplanerna
Vet precis hur jag vill att det ska se ut
Men inte riktigt hur jag ska ta oss dit
Man borde känna en snickare eller två
Som bara sa...detta ordnar jag lilla vän
Men nu är inte verkligheten sådan när man är vuxen
Utan man måste själv ta kontakt med bank, snickare & levarentörer
Men ikväll vill jag återigen känna mig liten
Ligga i soffan, snora lite & mula ostbågar.....


en blandning av detta=mitt drömkök




2 kommentarer:

  1. Hallo!! Mysig blogg gillar flowet i texterna och att du verkar ha din egna stil I LIKE!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tror nog att ostbågar är super mot förkylningar!!!
    Krya på dig!
    Kram helena

    SvaraRadera