onsdag 12 september 2012

lill-lördags-tankar


Onsdag = lill-lördag
En arbetsdag till
Sedan tackar jag för mig på jobbet
För denna veckan....
Läser på flera bloggar
Om modiga tjejer som vågar ta det där otäcka....steget
Att bryta upp & kasta sig utanför stupet
Med huvudet först


Att hoppa in i det okända
Våga ta utmaningen & satsa på det man tror på
Väntar bara på att komma på vad jag vill
Sen är det bara att tanka hela kroppen med mod

enligt mig en av de vackraste....Helena Christensen

I kväll börjar Bonde söker fru
Skatterna älskar sådana program
Själv lyssnar jag mest på ett öra
Medans jag försvinner långt bort...i en bok
Blir mest pinsamt berörd
Av folk som öppnar sig så i media
Svt kör visst ett program där man får
följa riktiga par i terapi....hallå!!!
Har det inte gått lite för långt?
Blottar vi oss inte för mycket nu?


Nu ska jag blotta mig & hoppa in i duschen
Tvätta bort denna dagen
Tvåla in kroppen med hopp om att morgondagen blir bättre
Kamma ur alla funderingar
Smörja kroppen med goda tankar
Att en dag
Kanske jag också vågar ta det där steget.....


Dagens dröm-outfit från Pinterest

1 kommentar:

  1. Javisst finns det modiga människor...önskar att även jag hade lite mer mod:) Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera