lördag 29 september 2012

tantporr & udda människor

lördagssnygg

Lördag & vi har varit på Ellas dansuppvisning
Uppträdande av barn för barn
Det samlades in pengar till Världens barn
Man serverade maträtter från olika länder
 Hann bara att prova vårrullarna från Thailand
Fanns dock mycket annat läckert jag gärna hade smakat på

Lever annars fortfarande på Ipren & nässpray
Detta otäcka virus tycks ej vilja lämna min kropp
Totalt avsaknad av energi
Blir andfådd av att hänga tvätt
Det är knappast normalt
Tur att jag gillar onormalt

lördagssanning

Jag är helt fascinerad av udda människor
Folk som vågar sticka ut & inte vara som mallen
De som inte bryr sig om vad andra tycker & tänker om en
Önskar att jag själv hade lite mer av det i mig
Det värsta med att bo i en liten stad
Är att många klär/inreder/klipper/gillar/tänker/gör likadant
Är så tacksam att jag fått många år i storstaden
Där jag fått äran att träffa och umgås med människor
Som vågar gå sin egen väg....


Jag tänkte dock följa massan & läsa en av de mest köpta böckerna just nu
Femtio nyanser av honom
Det ska vara tantporr på hög nivå...hurra
Blev också smått nyfiken på systrarna Hannah & Amandas nya tidning

lördagsläsning

Så passande att regnet är här hos oss
När jag bara vill ligga & läsa
Intaga kaffe & Marabou (& nässpray)
Tända alla ljus i min närhet
Lördagsmys på hög nivå....


lördagsoutfits från pinterest



2 kommentarer:

  1. Men är du inte bättre trots chokladen...va f*n det är ju inte roligt...
    Hoppas morgondagen känns bättre:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Å nej, du har alltså drabbats av den där vidriga viruspesten. Jag har gått igenom och förstår dig...

    kramkram

    SvaraRadera