onsdag 26 september 2012

coola brudar en onsdag

 coola olsen twins

Onsdag & på schemat står det ledigt
När man är "döende" vid läggdags
Känns det skönt att få vakna
Känna att man andas & i alla fall inte mår sämre
Det måste varit ostbågarna.....

Norrmannen är i Stockholm
Jag fick så snällt vara hemma (empati efterlyses)
Hade behövt fylla garderoben med höst
Får snurra runt ett par varv på nätet
Se om det finns något att klicka hem

höstinspiration från pinterest

Vill klä mina fötter i Minnitonkas
Linda in mig i stickade, murriga koftor
Vicka på rumpan i ett par sköna jeans
Trä på mig nya armband i en oväntad mix


(en sådanhär döskalle vill jag ha hjärtat)

Nu får det bli ipren igen, febern gör sig påmind
Måste sedan tar mig fram till stan för att göra nödvändiga ärenden
För att sedan dyka ner under täcket igen
En kär vän cyklade förbi igår
Hade med inredningstidning & fransknougat till sjuka mig
Tänk att man har så fina vänner

Här kommer bilder på en annan cool brud
Erin Wasson, Zadig & voltairs musa
Hon inspirerar mig, denna febriga höst onsdag


erin wasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar