tisdag 18 september 2012

legoklossar & zara

Ja det är just så det är
Att skriva här
Ger mig ett stort lugn
&
När jag hälsar på hos andras bloggar
Då kopplar jag bort varenda stresscell
Som byggts på, som legoklossar, på min kropp under dagen
En slags meditation som raderar bort klossarna
En efter en

Att drunkna i vackra/inspirerande bilder
Är något jag måste få göra
Annars känner jag mig fattig & tom
Sprang på dessa bilder på pinterest idag
Lite sovrums-tema





Denna bilden tog jag med
För att jag vill ha en grislampa
Efterlyser härmed en sådan....nöff, nöff

bilder från pinterest

Idag är det höst med stort H ute
Blåser & regnar från alla håll
Sådan tur att man får vara inne då
Sådan tur att man har en norrman som lagar mat i köket nu
Det kommer fantastiska dofter där ifrån
Han är allt bra att ha, han norrmannen
Och hur går det med operation övertalning relaterat till nytt kök
Framsteg.....


dagens drömoutfit från zara.com

Zara har så mycket som passar min garderob nu i höst
Dessvärre passar inte alltid min kropp in i deras kläder
Även till skatterna finns det mycket fint.....å till norrmannen
För visst förtjänar han något fint, han som dagligen lagar god mat
Till sina tre tjejer
Och vem vet, snart kanske han får laga mat i ett coolt kök också



1 kommentar:

  1. Håller med dig, vill också sitta och titta på fina bilder och bara koppla
    ifrån. Det är skönt det efter arbetsdagens slut:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera