onsdag 19 september 2012

dilemma & plura...igen


Urk vad svårt det är
När man hamnat mitt i mellan
Två personer som en gång älskade varandra
Två personer man delade allt med
Två personer som man ville åldras med
Sedan rasade det
Jag följde hennes väg
Inte bara för att jag är henne närmast
Utan för att han har ljugit & sårat även mig
Nu söker han kontakt igen
Vill umgås med min familj
Men jag är långsint & tveksam
Eller egentligen inte tveksam
Min respekt & vänskap måste återvinnas först
Men urk, vad svårt det är


Bara en arbetsdag kvar
Innan jag tar helg
Att arbeta 85% är perfekt
Önskar att får fortsätta med det
Mitt jobb står inför stora förändringar i årskiftet
Och det välkomnar jag ödmjukast

coola kate

Vill drunkna i en bok
Slippa tänka för en stund
Men jag är helt utan
Vad naken & fattig jag känner mig då
Får leta upp ett avsnitt av Pluras kök på weben
Enligt mig det bästa tv visar just nu
Det enda jag följer
Sen kan jag nog somna gott
Åh drömma att jag också får vara gäst där
Hacka eller vispa lite & bara trumma på Pluras mage


den här kjolen skulle jag ha ...om jag var gäst i Pluras kök



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar