måndag 17 september 2012

Elle & ny vecka


Bonjour du nya vecka
Hoppas att du kommer att bli ödmjuk & trivsam
Nya vecka
Skulle behöva fyllas med energi
Men vet inte vart jag ska tanka
Lovat mig själv att boka något
Vad som helst
En resa, konsert eller.....ja vad som
Vill ha något att längta efter
Räkna dagarna till
Längta sådär jobbigt mycket


dagens drömoutfit från http://www.brandgarden.se/se/

Ikväll är det föräldrarmöte igen
Känner på mig att dom vill att det ska vara så internationellt
som möjligt, så att norrmannen måste gå
Eller så önskar dom mer jämnställt
Vill se fler pappor närvara
Ja, så får det bli
Skatterna vill nog att jag ska vara hemma
Det kan ju absolut inte vara så
Att jag helst vill ligga i soffan & läsa
Läsa min nya norska Elle som kom idag
Norska Elle Decoration
Bästa interiörtidningen enligt mig
Har tidigare köpt eller prem. på ett flertal andra
Men denna tröttnar jag aldrig på, vill inte göra slut
Det är fest varje gång den dimper ner i lådan
Nu blir det korv med norska lomper
Då är det fest för norrmannen....

har flyttat min arbetsplats in till sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar