fredag 7 september 2012

inspiration en fredagkväll

från inchbyinch.eu

Du fredagkväll, välkommen ska du vara
Stanna så länge du behagar
Jag ska njuta dig med enkel, god mat & en film
Iklädd mysisar ska jag ligga under en filt
Och bara gilla att du är hos mig

Helgen blir här hemma
Inga planer som för oss utanför stadens gränser
Göra trädgården redo för höst
Intala norrmannen att vi borde göra om lite
Försöka att få honom att inse
Att livet blir mycket bättre
Om vi tex. skaffar nytt kök
Eller marrocanskt golv



marrocansk inspiration från elramlahamra.nl




vitt & vitt från kotivinkk.fi
(fick du lite inspiration nu hjärtat?)

Väntar på att kaffet ska få effekt
Att jag får energi till att lämna mitt vågrätta läge
Arbetsveckan & ilskan jag haft inom mig
Har bitit hårt
Nu vill jag fylla själ & kropp med litervis av helg-glädje
Bara tanken på att
imorgon få sova tills jag vaknar
Det är livskvalitet för mig

Dagens drömoutfit från Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar