torsdag 13 september 2012

Torsdag & By Nord

Veckans arbetsdagar är avklarade
Kom hem till ett städat hus
Min alltid så ömma moder
Som varit här & passat på sjuk Ella idag
Hade dammsugit överallt
Så jag gjorde lite kaffe
Kastade mig i horisontaltläge
Här tänker jag ligga kvar länge

Vårt tv-rum (nytt golv önskas)   Stilleben i sovrummet

Haft en hektisk arbetsdag
Blev avbruten i fikat & i lunchen
Kontoret fullt med papper & mediciner
Dåliga & oroliga patienter
Men när jag stängde igen för dagen
Var nog det mesta under kontroll
Så vill man ju ha det.....under kontroll alltså




Inspirationsbilder från By Nord

I morgon får jag sovmorgon
Klockan ringer inte förrän 06.45
När skatterna sedan cyklat i väg till skolan
Brukar jag njuta av mitt kaffe
Till sällskap har jag då Martin & Jacob i Vakna m the voice
Trevligare & sötare sällskap får man leta efter
Sen blir det hårklipp & en tur på stan
Men nu är det torsdag & det är tid för läxläsning


Dagens drömoutfit från Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar