onsdag 5 september 2012

Tårar & ilska


Jag kommer i håg känslan om jag letar en stund
Känslan när man är 10 år & man tycker man blev misslyckad
på klasskortet
Det har varit tårar hos oss i kväll
Tårar & -Jag ska aldrig mer gå till skolan
Känslan av att alla andra kommer att skratta
Spelar ingen roll om mamma säger att man är finast i världen

Det är jobbigt det där med känslor
Själv har jag blivit så otroligt arg på vissa människor
De senaste dagarna
Idag tog jag det som en vuxen & ringde upp
Berättade precis min åsikt om ett beslut
Som strider mot alla celler i min kropp

Men så finns det de där människorna
Som man aldrig kommer åt
De är för dumma för att förstå
Inte för att jag tror de besöker min blogg
Men för att det omogna i mig vill & kan
Kommer en hälsning till dom här:

Så, nu känns det så mycket bättre

Onsdagkväll & en dag närmre helgen
Detta ska firas med onsdagsmys
Skatterna ser på Robinson & mular popcorn
Själv ska jag äta mitt favvo-godis från R.Voltaire

Norrmannen hade med en norsk Bo Bedre hem till kona

Höstens favvo-thé från Pukka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar