måndag 3 september 2012

Bolina & Land Rover

Så då har vi klivit in i en ny vecka
Har inte några unika planer för denna
Förutom jobb & vardagssysslor som följer med
Vecka efter vecka, lika troget
Hoppas att norrmannen behaga komma hem från jakt snart

Med huset fullt med tjejer har jag stängt in mig på mitt rum
-Mamma du hör inte oss va???
Detta är ju bara början
De tar över huset mer & mer
Kvadratmeter för kvadratmeter

Om man bara kunde trolla fram ett rum till
Borde gå & vinna lite pengar
Då skulle jag ta min gamla Land Rover
(För det skulle jag förstås köpa om jag vann pengar)

På med en hatt & sen köra raka vägen till Stabekk, Norge
Till min drömbutik....Bolina
Där skulle jag inhandla allt till mitt nya rum


Gervasoni Sofa Novula Paula Navone 55 600:-....norska
(Hjärtat....detta vore väl något för dig?!)






Bilder från http://www.bolina.no
Väskan från Rika skulle bara stå i ett hörn & se snygg ut
 Skulle nog trivas ganska bra, i mitt nya rum
Fantisera & drömma kan man göra en måndag
Då huset känns lite trångt & det är
allt för länge till helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar